Gwarancja
Produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę z zamówieniem (w sposób przyjęty przez danego przewoźnika). W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania protokołu szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
REKLAMACJE
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu (paragon lub faktura) wraz z oryginalnym opakowaniem aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego
Telefon: +48 22 253 34 24 (Pon.-Pt. 10-16)
E-mail: sklep@orangechip.pl
Adres do wysyłki reklamowanego towaru: OrangeChip.pl, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa
Reklamację należy złożyć drogą wysyłkową na podany powyżej adres.
Złożenie reklamacji:
Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.
ZWROT
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
Wraz ze zwracanym towarem należy dostarczyć wypełniony właściwy formularz.